Merhaba 9 haftalık hamileyim geçen hafta acilde tahlil verdim enfeksiyon çıktı sulandırmalardan kullandım gecti 3 gün sonra tekrar başladı sabaha kadar 5 dk arayla tuvalete gitmekten yoruldum evde enfeksiyonu nasıl gecirebilirim sürekli ilaç kullanmak istemiyorum