Kızlar Merhaba. Allahtan bişey olmazsa 5 gün sonra sezeryan ile doğumum var. Fakat 2 gündür şiddetli denecek derecede sancım var. Nst de aralıklı sancılarım çıktı. Ama doktor eve gitmemi sancıların en az günde 20 defa olması gerekli ki doğum başlasın dedi. Sizce doğum sancıları mı bunlar?