Oykum_23 Kizlar 16+5 haftalik hamileyim bebegim hic hareket etmiyor normalmi birde gaz sancisimi nedir bilmem uc gundur tuhaf bir agrim var cok canimi yakiyor belim ve karnim cok agriyor ne uyuyabiliyorum ne yatabiliyorum nede bir is yapabiliyorum boyle olan varmi acaba
Clementinee Oykum_23 hiç hareket etmiyor derken henüz hissedemedinizmi onumu demek istiyorsunuz? Canım üşütüyor olabilirmsn bazen benmde öyle oluyor ama doktoruna sor mutlaka
Sancarefeem Oykum_23 erken canım henüz ilk hamileliğimde 20 haftadan sonra 2. Hamileliğimde 18. Haftada hissetmeye başladım zaten doktorda normal zamanlarının bu olduğunu söyledi ağrın büyük ihtimalle bebek büyüdüğü için oluyor karnında yer açılıyor çünkü ama doktoruna da danış istersen ağrı için
M_agayeva Oykum_23 ilk hamilelikde oglumda yani 15+4 de hiss etmişdim net hareketini ama bunda 16+3 olduki daha bisey hiss edemedim bisey ters mu gudiyor diye dusunuyorum
hsqldnbebeqm 20den sonra hissetmiştim. Gönlünü ferah tut 🤩 zamanı gelince bol bol hissedersin. Ağrıda büyüdüpünden dir.
Oykum_23 hsqldnbebeqm inşAllah yaa yani en ufak bi hareket yok bnde korktum acaba ter biseyelrmi var diye
Oykum_23 balbocegim27 yok 58 kiloyum troidim var oyuzden zaten kilo veriyorum surekli ama belki erken oldugu icin hissetmiyorumdur bilmiyorum