Kızlar merhaba 27+1 hamileyim pazar gününden beri Sol kasığım da batma hissi kramp gibi tuvaletimi yaparken ağrı var pazar günü yürüyemiyordum nerdeyse dün biraz hafifledi ama yine vardı bugünde var.2 hafta öncede idrarda kan ve böbrek ağrısından acile gittim idrar da kan ve enfeksiyon çıkmıştı enfeksiyon var dediler taş da düşürüyor olabilirsin dediler (o zaman da sağ kasığında bu batma vardı 1 gün sürmüştü)tek kullanımlık gece ilacından kullandım geçen hafta iyiydim ama pazar gününden beri böyle bu durumu yaşayan var mı?Acilden 4 gün sonra muayene gittiğimde doktor bol bol su iç dedi.