Baharinannesiiiii Bir hafta önce normal dogum yaptim.. dogumum biraz zor uzun ıkınmalı geçti.. şimdi makatımda ağrı sızı zonklama var kabız olmadigim halde tuvalette zorlaniyorum. Bu hemoroid mi oluyor hangi polikliniğe görünmeliyim ya da evde ne yapabilirim
Dilekcnkn Baharinannesiiiii Genel cerrahine canım bol su tüket bazen kendiliğinden geçebiliyor benim eltim 4-5 ay yaşadı ameliyat olcak falan dedi sonra kendiliğinden geçti 😊
Busrakose Ilık duş iyi geliyor biraz su koyup oturabilirsin ya da su tutabilirsin baya rahatlatıyor basur acısını ve tuvalette uzun süre oturma ki daha çabuk geçsin