Ysmnkzz Merhaba anne adaylari, Meryem ana otunu kullanip tecrübe eden varmi? Bilgi ve tecrübelerinizi paylasirmisiniz?
Zehra9616 Ysmnkzz sancilariniz basladiginda suya atip meryem suresini okuyup bir kac yudum icmelisin sornasinda zaten ona gore ilerliyo dogumunuz kardesimde oyle olmustu insallah sizdede oyle olur
Ysmnkzz Zehra9616 Tesekkurler, benim icin daha cok erken ama duyunca merak ettim 😊insallah normal olursa deneyecegim.
Zehra9616 Ysmnkzz insallah normal olur bende normal olsun diye dua ediyorum sezercik beni cok korkutuyo