balbocegim27 Deletedmom93428 bende 6.30 da kargalar pokunu yemeden kalkıyorum gece de tuvalete kalkmaktan uyuyamiyorum zombi gibiyim
balbocegim27 Deletedmom93428 2 damla bisey altıma kaçırsam gam yemem ama öyle bir baskı oluyor ki gittigime bile degmiyo yani