TuEy Kızlar siz doğumunuzun yaklaştığını hissettiniz mi yani doğuranlara soruyorum doğum yaklaşıyor felan diye bi his oluştu mu merak ettim 🤣
Busraozkaya TuEy ben de hiç oluşmadı, cuma günü doktora gitmiştim. Doktor dha gelmeye hiç niyeti yok. Haftaya cuma 40+0 da gel son kontorle demişti. Ama ben 39+2 de pazartesi birden doğum yaptım