Ada92 Merhaba anneler cuma günü sezeryan olacağım burada sezeryan sonrası tülbent sarma olayını sürekli okuyorum araştırdım ama bulmadım nasıl saracağız Doğumdan hemen sonra sarabilir miyiz
Firdevss167 Ada92 ben sardım canım hatta hemen korseyede geçtim inceltici yağlar sürdüm ama etki etmedi spora yazıldım bakalım 5 agustosta doğum yaptım
Saripapatyam1 Ada92 ilk 1 hafta doktorlar sarmayı yada korseyi önermiyorlar 1 haftadan sonra baya bildiğin sarıcaksin karnını korse daha iyi ama
Ada92 Firdevss167 hımm bize göbekler bebişlerden hediye kalacak anlaşılan dikişe göre 2 ay sonra bende hemen spora başlamayı düşünüyorum yoksa psikolojim bozulur göbekle 😂
Firdevss167 Ada92 benimde çok piskolojim bozuk ya hamileyken hiç kilo almadım sadece karnım top gibiydi çok az bu göbek kaldı sporla inşallah gider yazıldım bakalım pes etmek yok bu göbekler gidene kadar eriyecek kızlaaaar 🥳☺️