BirDilektuttum Kızlar selam ben 6+2 haftalık hamileyim şuan folikasit ve progestan kullanıyorum. Vitamin hapları ne zamandan itibaren kullanılıyor
Ftmsgr BirDilektuttum 12 haftalık iken folik asit kullanma dedi doktorum şuan Decavit ve gynoferon kullanıyorum 😊💕