Mucizeveannesi Kızlar İstanbul’da sezaryen Doğum için tavsiye edeceğiniz özel hastane uygun fiyatlı temiz ilgili ,YENİDOĞAN bakım ünitesi olan özellikle 🙏🏻
Nefesimm Mucizeveannesi pendik medical park yeni açıldı temiz dir 31 araliga kadar dogumlari kampanyali 2.350tl olmasi gerek
MasalAlparslanMom Mucizeveannesi esenler medipol. Ben normal Doğum 870 liraya yaptım . Sezeryan 1150 liraydı. Yoğun bakım ünitesi bu ay sonuna kadar hizmete girecekti
SevgiiOA Mucizeveannesi Avrasya Hastanesi Gaziosmanpaşa. Dr. Atilla Okur. Zorunlu sezeyan 2000 ₺. Hastane şık temiz. Çalışanları çok iyi ve yenidoğan yoğum bakımı 3.düzey 😌
zeynopd Mucizeveannesi bayrampaşa kolan hastanesi. sezeryanı 2-3 ay önce sorduğumda 1900 dü. zam geldi mi bilmiyorum
Mucizeveannesi Nefesimm merhaba bazı arkadaşlar personel yetersiz çok bekledik diye dert yanmışlar onun dışında memnunlar sanırım
Nefesimm Mucizeveannesi ilkkez hanfendiye denk gelmis bugün kurs vardi bayanlarin cevresi yakini doğum yapan olmuş cok memnunlar
EsraPureLoveAkyol MasalAlparslanMom merhab bu ücretler şuan içinde geçerlimi siz ne zaman yaptınız dügumu
Mucizeveannesi Nefesimm Dr um florance de ama bulunduğu hastanenin Doğum fiyatları çok yüksek ,zorlanarak kaldırırız,düşündüm de zaten benim mecburen sezaryen olacak daha uygun hastanede olsa nasıl olur diye düşündüm bu konuda kafam çok karışık
Mucizeveannesi SevgiiOA hastaneyi inceledim temiz güzel bir yere benziyor verdikleri hizmette güzelse olabilir ,sizcede mantıklı düşünmüyor muyum gittiğim Dr umun hastanesi 6000 tl sonuç ta sezaryen olacak kontrolleri ona gidip doğumu uygun bir yerde yapsam dedim pişman olurmuyum endişeliyim ☹️
Esradmrkl zeynopd Zam gelmemiş ben de orada yapıcam 1900 e anlaştım zaten yıllardır gidiyorum artık akraba olduk 3. Doğum olacak inşallah doktorumdan çooook memnunum 😊
Deletedmom2224 zeynopd asla kolan hastanesi tavsiye etmiyorum orada iki doktor sayesinde hiç hamile kalamayacagimi düşünmüştüm sagolsunlar bana tüp bebek dışında hamile kalamayacagimi hemen tup bebek yapmam gerektiğini soylediler. Avrasya hastanesi dr.ayse ekin kara sayesinde çok şükür klomen ile 6 haftalık hamileyim 😊
gayekrcv Tem hospital istanbul Sezeryan 1.250 doktor Yeker Nuri bey harika bir doktordur. Git bi yüz yüze bir görüş derim
zeynopd Mucizeveannesi Evet var. ben dilek hanıma gidiyorum orda. genel olarak bir sıkıntım yok. murat bey için de çok iyi diyorlar.
SevgiiOA Mucizeveannesi Bencede doğuma o kadar çok para harcama yavruna harca derim 🙏 Hastane çok temiz gerçekten. Ben normal doğum yaptım o ebesinden ebe yardımcısına herkes o kadar destek oldu ki çok memnun kaldım. Doktorum zaten harika birisi resmen özlüyorum adamı :) bir defada gebe iken ufak bir operasyon oldum anestezi ekibi çok çok tatlıydı hatta çıkarken narkozlu kafa ile anestezi uzmanı kadını öpmek istemişim :)
Esracim Mucizeveannesi Anadolu yakası Sultanbeyli tıp merkezi abimin hanımı yaptı doğumu 500 600 TL idi sanırım. Memnun da kaldi
Ayselcnt Kartal vera hastanesinde doğum yaptım.. çok memnun kaldım.. Zorunlu sezeryan sigortalı 1450 tl ydi..Ama kapsamlı yoğun bakım ünitesine yok..
Derin_34 Kızlar darıcadan olan var mı farabi devlet hastanesinin sezaryanı nasıl bilen var mı acaba bi kaç tanıdığım muayensini hep özelde oldu doğumunu orda yaptı onlar memnun kalmışlar ama biraz da şans işimi acaba