Konudan alakasız ama bir şey sorcam.
Dün ben şeker testine gittim. Doktorum ailemde şeker hastalığı olan var mı diye sordu yok dedim
O zaman senin ilk önce açlık şekerine sonra da
Yemekten 1 saat sonra ki tokluk şekerine bakalım dedi. Neyse yaptım dediklerini sonuçlarıma baktı sorun yok dedi.
Yükleme falan olmadı böyle mi oluyor acaba şeker testi dedikleri?