Kızlar saçlarım uzun zamandır röfle, ombre gibi işlemlerden dolayı kırılıyor, kopuyor. Hamileliğimin başından beri herkes koyuya boyat biraz toparlansın diyor ama içim almıyor koyuyu da. Keratin bakım da zararlıymış bu dönemde. Saçları böyle olup da toparlayabilen oldu mu? Neler kullandınız? Kupkuru ve yoğun saçlarım bu arada semsert bi türlü ipek gibi saçlarım olmadı hiç.. Şimdi tararken hep kopuyor koyuya boyatsam da kopacak ki… Napıcam bilmiyorum :( Hamilelikte saç boyatma/ saç bakımı/ rutinleriniz neler oldu?