Fatma_demirrr Gebelik şekeri olan anneler, şekerinizi nasıl ölçüyorsunuz, aç karna ölçükten sonra yemek yedikten 1 saat sonra mı yoksa yemek yemeye başladıktan 1 saat sonra mı ölçüyorsunuz. Yardımcı olur musunuz
Yagmur00 Fatma_demirrr hayır canım sabah bı kan veriyorsun sonra glikoz içiyorsun 1 saat sonra tekrara gidiyorsun burda bısey yenılmıyı kan veriyorsun sonra gidiyorsun ac karnına tekrara geliyorsun bı saat sonra kan veriyor sun okadar
lentil Fatma_demirrr ağzına ilk lokmayı attıktan 1 saat sonra cnm. Bende evde ölçüyorm haftalık olarak şuan hastanede yine bakalm dediler 1 saatin dolmasını bekliyorm
Fatma_demirrr Yagmur00 ben onu yaptırdım biliyorum sonucum yüksek çıktı o yüzden evde şekerimi ölçüyorum, onu sormuştum. Yine de teşekkür ederim.
birseny Fatma_demirrr ben günde 4 kere ölçüyorum . Sabah açlık sabah tokluk öğlen yokluk akşam tokluk tokluklar yemekten 1 saat sonra . Benim hem insülün iğnesi var yemeklerden önce 3 kere hem diyet
Fatma_demirrr lentil Çok teşekkür ederim. İlk lokmadan sonra mı son lokmadan sonra mı bilememiştim. Sağ olun.