Mellisssa Prensesiminyolculugu bn şimdilik iyiym cok fazla agırlasmadm 24 kasım gözüküyor ama inş erken gelir cok bekletmez 🥰
Prensesiminyolculugu Mellisssa hayırlı vakitte gelsin inşallah 😍biz sabırsızlaniyoruz burda artık neyseki zaman çabuk geçiyor hazırlıklar doktor randevusu felan derken 😅
Tulaytemurxx Mellisssa Ben cuma gunu nst girrim sancım cıkıncı kroktum hemen hazırladım 😂 allahtan suan bi sıkıntı yok 🙏🙁
Mellisssa Tulaytemurxx yaaa o zmn bnde artık hazırlıyım bi köşede kalsn sadece hazırlamk kaldı zaten😂
Mellisssa 2inciannelik bn sezeryan çok istemıyrm ya tabikide hayırlısı mecbur kalındıkça yapılablck bişey yok ama umarım norml olur🥰
Dilarapekmez betulmizrakk benimde aynen 24 Kasım gorunuyor normalde 28+6 dan selam 🥰 sezeryan olacak ama benim ki acaba ne zaman olur? Akrep burcu olmasını hiccc istemiyorum 🤭
betulmizrakk Dilarapekmez bende hiç istemiyorum akrep olmasını bakalım hayırlısı 😀 sezeryanda genelde 38-39. Hafta da ameliyata alıyorlar diye biliyorum
Mnkfslyem Mellisssa valla bana da hiç geçmiyor aslında bakıyorum çok var bakıyorum biranda geçmiş çok değişik ama hayırlısıyla Kasım gelsin istiyorum bian önce sonbahar kış hiç sevmem ama yaz bitti sonbahar geldi diye şükrettim 😊😊
miniklerinannesi57 Mellisssa Kasım 29 gözüküyor ve tam gününde doğmasını cok istiyorum çünkü kızımda 29 Kasım dogumlu🤣
Lavinkumsal Mellisssa sağlıkla vakitleriyle gelsinler inşallah valla normalde bende normal doğum taraftarıyım ama belimdeki fıtık sıkıntı çıkarırsa normale zorlamicam sezaryen tarihi alicam 😅😂
Melek3 Mellisssa 😅 valla kendimi yokliyirm yok ben 38 de dogururm taş catlasn 39 bulur 😅 herseyimiz hazır bekliyorz bakalım