Mellisssa benim ilk gebelikte 35 inci haftada kontrolde başı yukarıdaydı bebeğin makat gelişti . O yüzden dönemzse sezaryen olacak dedi bekledik dönmedi 38+5 de de sezaryen oldum şimdi 30 haftayız bakalım bunun normal olmasını çok istiyorum ama takdir allahtan