oyku2021 Nasipse ikinci kızımiz olucak . Kızım öyküye uygun isim arıyoruz . Masal , özgü, övgü isminleri aklımıza gelenler . Tavsiyenizi rica ederim 😊
ilayda17 oyku2021 bence isim soydanlığından ayrılmasınlar nasıl birisi sizin öykünüz ise bir diğeri de masalınız olsun derim ❤️ “Hikayeniz hiç bitmesin” diye de eklemek isterim 🍀
aysnozkn2 oyku2021 özgü ismini çok seviyorum , oğlum kız olsa özgü koycaktım doruk olunca kızımı da derin koymak durumunda kaldım 😅
birkedilianne oyku2021 Özgü ve övgü bence hiç hoş değil. Hem isim olarak hem de kulağa hiç hoş gelmiyor. Masal daha tatlı bence 🤗
Ozlem1297 oyku2021 masal ismi bence öyküye en uygun o bende Allah izin verirse masal koyacam kızımın adını🥰