Ayca0909 Merhaba hanımlar 38+2 yim ve bebegim kanala bile girmemiş 5 aydan itibaren hep yürüdüm merdiven cikiyorum squat yapiyorum hurma yiyorum ve iliski yapıyoruz ama Tık yok
H-M1602 Ayca0909 bende 39+1 im ,geçen hafta alttan muayene oldum inmemisti kanala😒bugün yine kontrolüm var
zynpY2021 Ayca0909 bende en başından beri yürüyüş yapıyorum iki haftadır da ekstra squat pilates çömelme merdiven yapıyorum 38 +6yız ama kanala girmiyor çatı muayenesi oldum geçen hafta 1cm açıklık var dedi iki haftaya kadar girmezzse sezeryan yaparım dedi az kızım tombişde
Ayca0909 havva365 3400 dü 37 haftalikken 38 +1 de 3300 dedi çatı muanemi yapmadı daha pazartesi yapicak uygunsa normal istiyoruz
havva365 Ayca0909 benimde bebeğim 3600 catı muanesi oldum catım cok darmıs normal doğumun cok zor olucagını söyledi bebeğim zaten kanaldada degil miş kanala giresiye kadar kiloda alsa o darlıkta nasıl doğurucam bilmiyorum hiç
Ayca0909 H-M1602 O kadar çabalıyorum ama inmiyor böyle devam ederse inmezse sezeryanla alır çatı muahede aciklik yoksa suni vermez
H-M1602 Ayca0909 insAllah açılman olur ,bende elimden geleni yapıyorum ama nasip işte , sancıların var mı