elif8 https://www.hizliresim.com/kh1o7ex Bu ovulasyon testini aksam yaptim regl gunumdu ama regl olmadim….
Hayal-123 elif8 canım Ben hamileliğimi böyle öğrenmiştim ama kalbi atmadığı için aldılar benden inş hamilesindir
Aykem elif8 nırmal cnm gebelik olabilmesi için oda burdaki arkadaşlardan görüdügüm kadarıyla t çizgisi daha koyu olması lazım.
Avokadoo Benm elimde bi tane ovulasyon kalmisti hamile oldugumu bile bile atmak yerine yapiim cikio mu dedm burda okumustum yaptm cift cizgi cikti ama digeri koyu falan degil biri silikti hatta