AyseFahriYalcn Kızlar benim bebegim 32haftalik oldu yaklaşık 3haftadir çok hıçkırıyor sizin bebekler ne alemde 💙👶
tgcaty evet 34 haftalık ğünde 2.3 kere yakalıyorum ritmik şekilde pıt pıt ediyor 5 dk fln suruyor :) ama doktorum hıçkırmaz dedi nette hıckırır yazıyor szn doktorlar bişe diyrmu
Derinimm tgcaty benimde surekli oyle tam ultrasonda doktor bakarken yine kalp atisi gibi oldu karnimda gorduk hickiriyordu doktorumda güldü hickiriyor dedi sizin doktorunuz nasl oyle birsey soylemis anlamis degilim hic karsilasmamis demekki😊
_TazeAnne_ tgcaty aynen canim yaa ben de dedim doktora hickiriyor gunde 3-4 defa diye. Sanki ilk benden duymus gibi tepki verdi. Hickirmaz dedi yani.
tgcaty Derinimm valla bnde şaşırdım cnkü nereyi okuduysam hıckırıık var dedgnz gbi diyafram gelşrken olurmus
Ozge_brbr Benim bebişim de sürekli hıçkırırdı şimdi doğalı 6 ay oluyor hala hıçkırıkları pek kesilmiş değil 😀😀