Merhaba Merve hanım Allah bağışlasın. Ufak ufak başlasanız iyi olur çünkü hepsini birden almaya kalkınca biraz cebiniz yorulabilir :) ama bence şimdi sadece ufak tefeklerini alın. Zıbınını, çorabını vesaire. Çünkü kış bebeği olacak inşallah, şuan çok kışlık bir şey yok kıyafetlerini en sona saklayın. Ben de doğurdum doğurucam çok kıyafet alamadım yazın :) sezonu bekliyorum