busranr06 Momocuk-48 aynennn ben de çok şükür en güzelinş en kalitelisini alıyorum yavruma ama düşünülmek insanın hoşuna gidiyor açıkcası bilmiyorum ya
Eminikk Nurklc38 bizimde 90 günümüz kaldı😊 ufak tefek araştırmaya başladım bir iki parça aldım ama bu ay sonuna doğru planlıyorum malum kış bebişi olacağı için sezon ürünleri bekliyorum 😊
Eminikk mehmel54 6 ayı doldurduğunu için 6 aylık oluyor. Aynı zamanda 7. Aydan gün alıyoruz. Ama 6 aylık net😊
balbocegim27 Zynp-246 beşiğimiz yatagimiz geldi kıyafetleri yıkadım ütüledim çantanın da bebek icin olan kısım hazır ama kendim için olan kısım da eksikler var onları tamamlayacagim
Nurklc38 Tazeeanneee yok canım hiç başlamadım bile kış sezonunu bekliyorum bu hafta sonu gidicem işte alışverişe 🥰 sende mi tam 27 haftalıksın :)
Zynp-246 balbocegim27 bizim beşik yatak geleli baya oluyor da daha yeni kiyafetlerini yikamaya basladim size göre geç kalmışım azıcık 😊
Haticeey Nurklc38 Bizde 28+1 deyiz kızçemle 83 günümüz kaldı bebeğimin alışverişi bitti kendi eksiğim var bikaç sonraki haftalarda da yıkayıp ütüleyecem inşAllah 😊
balbocegim27 Zynp-246 ben 30 da başladım iyi ki de yapmışım 2 gün acildeydim sancim oldu o an bile hep diyodum hadi doğsa falan hicbirseyim hazır olmasa napacaktim diye
Tazeeanneee Nurklc38 evet canım bende bugün tam 27 haftalık oldum 😊 cinsiyeti ne bebişinin ? Durumların nasıl benim aşırı bel ve sırt ağrım var nedense üç 4 gündür