Selamun aleyküm hanımlar. Nasipse şafak 83 😊 Bu hafta bebek alışverişi için listemi tamamlayıp büyük alışverişe çıkacaz. Kıyafetlerin ölçülerini 0-3 ay olarak az al, bebek çabuk büyüyor olmuyor üzerine dediler hep. Çoğunu 3-6 ay al dediler. Şimdi sizden tavsiye istiyorum 0-3 ay olarak kaç zıbın, tulum ya da takım vs alsam yeterli olur? Listeniz varsa direk fotoğrafını atsanız da olur. Şimdiden teşekkür ederim ❤️