Kizzlar bende doğurdum 🐢 14. Haftada yoğun kanamadan kaynaklı düşük tehlikesinden sonra 22. Haftada erken doğum tehlikesi yaşamış ve serklaj yapılmıştı 38. Haftaya kadar sürekli yattım ve 38+1 de doktorum 3 eylüle gün verdi sabah 7 de yatısım yapıldı. Saat 10.00 da beni almaya geldiler.😂
Öncelikle kan bile verirken titreyen bir insanimdir. Ameliyat haneye girdiğimde gerçekten çok güzel bir ekiple karşılaştım normalde birgün önceden anestezi uzmaniyla spinal+epidural kombine işlem yapılacak diye konuştuk fakat ameliyat hanede bana serklaj dikislerim o sırada alınacağı için spinal olamicagi söylendi ve genel yapmak zorundayız dedi ve bı şok geçirdim iyiki genel olmuş diyorum şuan hiç korkmayın uyaninca dayanilmaz bir ağrıniz olmuyor ilk kalkarken deayni şekilde… Zaten bebeğinizi gördüğünüz an herşeyi unutuyorsunuz. Yanınıza mutlaka depend alın ıslak mendil ve bezi bebiş için bol alın benimki yetmedi takviye yaptık. Hastane çıkışları bebislere kalın gelebiliyor bizim çocuk doktorumuz sürekli gelip atletle kalsın dedien çok zıbın kirlettik biz😂 sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım hiç korkmayın benimen çok hamilelik sürecim zorladı beni doğum gerçekten hiç birsey ben yaptıysam herkes yapar. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum😘🧿🙂