Bana detaylı ultrasonda perinatoloji doktoru 22mm demişti. Acil kendi doktoruna git alttan muayene etsin, en doğru sonuç alttan muayene ile belli olur Ortalama olarak 35 mm olması gerekiyor dedi. Kendi doktoruma gittim alttan muayenede 27 mm çıktı. Kendi doktorum korkulacak bir şey olmadığını, ilaçla ve dinlenerek takip etmemiz gerektiğini söyledi. 1 hafta progestan kullandım, dinlendim ve iş yapmadım sonraki muayenede 30 mm olmuştu. Halen Progestan kullanıyorum. Başka bir doktora görünmeni tavsiye ederim.