Arifeulper 32+5 haftalık hamileyim kızlar. Geçen haftaya kadar bebeğim hareketliydi tekmeleri net hissediyordum. Ama bu hafta hareketler azaldı. Hissediyorum ama cok değil. Hergün hareket ediyor şükür onu takip ediyorum ama büyüdükçe dahada net hissetmek gerekiyor diye düşünüyorum. Yoksa yeri daralıp büyüdükce azalıyor mu hareket bilemedim Sizler de durum nasıl? (Geçen hafta kontolümüz vardı cok şükür iyi dedi herşeyi. Kilosu 1947 Haftası ile uyumlu gidiyoruz.) Bazen sabah kalkınca hamile oldumu bile unutuyorum. Sizleri merak ettim aynı haftalarda olanlar?!!
Zu_leyha Arifeulper bende 32+0haftaliğim dedigniz gibi hareketkeri çok hissetmiyorum bisey yedigimde hareket ediyo ama genelde gün icinde karnimda biyere toplaniyo hep yer değştiriyo bu şekilde hissediyorum toplanmasıda beni korkutuyo kasiliyomu acaba diye
Dmtdmtdmt Arifeulper ben de 33+5 deyim bir yere toplanmasını yer değiştirmesini ve hıçkırmasını hissediyorum eskisi gibi tekme atmıyor sanırım yeri daraldığı için ama ben de aynı şekilde endişeleniyorum :(
Aslikara33 Arifeulper aynı durum bende de var 32+5 haftalık hamileyim geçen aya göre hareketleri azaldı . Hareket ediyor ama keskin hareketler hissetmiyorum yavaş hareket ediyor . Dün doktor kontrolüm vardı bi sıkıntı çıkmadı .
Ayzetuka Arifeulper biz de bugün tam 33 haftalık olduk yeri daraldığı için tekme gibi değilde gezinti gibi hareketler var ama tekmeye göre çok daha şiddetli ve belirgin. Çok bariz bi azalma varsa hareketlerinde Allah muhafaza kordon dolanması olabilirmiş 2 gün önce ki anne bebek kısmında yazıyordu siz de görürsünüz doktora danışmakta fayda var.
Arifeulper Zu_leyha benim de cok toplanıyor. Ama hareketler demekki azalacak Hergün korkuyorum takip ediyorum ama bazen unutuyorum bile hamile oldumu Göbeğim olmasa hamile değil gibiyim.
Arifeulper Dmtdmtdmt sanırım genel bir durum bu canım 🙏 bende sizler yazınca biraz rahatladım. İnsan korkuyor ilk gebelik olunca ayrıca bilgisizlik te endişe ettiriyor. Doktor hergün takip et hareket ettiyse sorun yok demişti ama azalınca eskiye göre insan herkes demi aynı diye merak ediyor.
Arifeulper Aslikara33 günümüz haftamız aynıymış 🥰🙏 Sizin de 28 Ekim görünüyor değilmi doğum? Cinsiyet ve kilosu nasıl sizin? Bebeğin başı aşağıda benim sizin ki nasıl? Doğum için normal yada sezeryan hakkında doktor size bişey dedimi?
Aslikara33 Arifeulper evet doğumum 28 ekim görünüyor :) dün kontrole gittiğimde 2 kilo olmuş normal doğum pozisyonunu almış :) hareketleri o yüzden de azalmış olabilir dedi doktor :)
ArmyAnne Arifeulper bende 32/5 haftaligim tam 32 de gittim 1800 kilosu dedi hareketleri benim aynı daha belirgin daha cok gezinti gibi toplanması çok oluyor canimi acitiyor
Arifeulper ArmyAnne bende 32de gittim 1947 dedi kg. Gelişimi hatasıyla uyumlu. Bebeğin kafası aşağıda normal doğum pozisyonda duruyor. Ama o doğum anında ki kontolle netleşir dedi.
Zeyyyn Arifeulper 34+4teyim belirli vakitlerde hareket çok ediyor özelikle akşam üstünden sonra daha çok artıyor saatli gibi cimcime i
Esas Tam tersi büyüdükçe daha çok uyuyor ve daha az hissediliyor dedi doktorum günde on hareket yeterli olur hayırlı doğumlar endişe etmeyin
Gizemdmr Bende 32+3 günlüğüm benimde hareketleri azaldı. Daha doktora sormadım ama günde 10 hareket mi, 2 saat boyunca sola yatıp 10 hareket mi? Bende dün çok endişelendim. Gün boyunca hareket var ama sert değil.