busraaklnc Kızlaar 27 haftalık olduk biz minik adamımlaa 🥳 Dün beşiğimizi kurduk gözlerim dolu dolu 🥲 Yaklaştıkça daha bi heyecanlanıyorum ama bu son aylar için hiç güzel şeyler söylemiyorlar ne kadar doğru 😅
Aysobaciniz busraaklnc maşallah beşiği erken kurmuşsunuz 🤭 36+4 deyim beşik öylece orda duruyor 😂 tembellik yapıyorum 🙄
Cerenvebebisi Bizde bugün 27+0 olduk hoşgeldin 3. Tremestir bakalım bize neler getirecek inşallah su gibi gelir geçer bu zamanlarda dogumuzuda ufak ufak korku sarmaya başladı beni hayırlısı olsun 😁🤲🤲
busraaklnc Aysobaciniz dün eve gelince nasıl durduğunu görmek için çocuk odasına kurduk ama 3 ay sonra yatak odasına almak için tekrar söküp kurcaz kapıdan geçiremicez biliyoruz 😂😂😂 çok erken ama korumalığı falan hep yıkadım bakıp duruyorum 😅