Dün dkktora gittim. Doktor bu hafta bebeğin hareketlerine dikkat et cokmu azmi hareket ediyor diye ama akşamdan beri bir defa attı gece hiç hissetmedim şuan yavaş yavaş az atıyor sol tarafında yatıyorum normalde sol çok atardı şimdi ise fazla tık yok çok çok korkuyorum nolcak