Bsra_bhsi benim de ilk gebeliğim 30 haftalık oldum şimdi. İlk zamanlar hissetmeyince ben de diyordum acaba yaşıyor mu bi terslik var mı diye. Ultrasona da ayda 1 gidiyorsunuz bir sürü zaman geçiyor. Ama ultrasonda kıpırdamasını falan görünce rahatlıyordum hatta videoya çekiyordum evde bi daha bakıyordum 🙈 sonra kıpırdayınca içim rahat etti. Siz yemenize içmenize dikkat edin ani eğilmek ağır poşet çanta taşımaktan uzak durun. Şimdi bebek kendine bir yer yapıyor bu yüzden kasıklarda baskı vs hissedebilirsin. Kanaman falan olmadığı sürece korkma 🥰