Merhaba kızlar çoğunuz çantaları hazırlamışsınızdır diye düşünüyorum 😃 nasipse bende bugün çantamı hazırlayacağım ekimin başı yada ortası gibi gözüküyor doğum. Havalar şuan sıcak geçen sene Kasım sonuna doğru serinlemişti bu sene de öyle olur galiba. Bebekler için hastane çantasına neler koydunuz? Bir müslin, bir ince, bir peluş battaniye, 2 hastane çıkışı, 1 alt üst takım, 2 tane mendil, 1 ince 1 kalın yelek, çorap, bez, ıslak mendil. Bunları koyacağım, yeterli mi sizce siz neler koydunuz?