ikiprensesannesii Vee son 99 kaldi 😍 uyku tutmayanlar sizde durumlar ne 😀 bu ara surekli gece acikarak uyaniyorum ve bidaha uyuyamiyorm 😏
Zu_leyha ikiprensesannesii son 56👼zaman çabuk geçiyor ya hiç hamikeligmin tadini çikaramadan doğurcam
Halimea ikiprensesannesii bizde son 49 bügün 33 haftalık olduk .sayılı günler kaldı gibi heyecanda başladı ..
ikiprensesannesii Melikemreclk yaklastikca gunlet daha yavas geciyor sanki 😂 ikinci benim ama cok heycanliyim yinede
ikiprensesannesii Zu_leyha ben bunda cok zorlandim ya o yuzden zaman gecmiyor sanirim 😂 ilk gebeligimden hic bsey anlamamstm
ikiprensesannesii Firstlady ayni sayiliriz aslinda benimde sezaryen olacagi icin 10 gun oncesi alacak 😂😂
Guney16_Enes21 ikiprensesannesii uygulamaya göre 94 ama doktorum herşey yolunda gider bi aksilik olmazsa 38+5te alırım dedi öyle olunca 84 kalıyor. Hayırlısıyla vakti gelince doğsunlar benim ikinci gebeliğim sezeryan olcam
ikiprensesannesii Guney16_Enes21 masallah canim benimde 2. Gebeligim bende sezaryen olcam 😂 uygulamaya gore 99 ama dedgin gbi erken alincak 10 gun oncesi falan