Selam kızlar, 36. Haftada kasılma cıkınca doktorum nidicard verdi ve bugun itibariyle kestim ilacı. Gece gece kasıklarımda batma ve belimde ağrı hissettim regl sancısının benzeri ama çok şiddetli değil. 13eylül için sezaryen günü almıştık ama sizce daha erken mi gelecek bu kız