Berrycherry rumeysatok ben de hep iyi yorumlar okumuştum aslında ama belki geçici bir durumdur yeni başladığım için🙏🏼
rumeysatok Berrycherry yani o da olabilir netice de bünye bi ilaca alışana kadar bünyeyi bazen bir süre sallayabiliyor ama hamile olduğunuz için işinizi olasılıklara bırakmayın yine de doktorunuza durumdan bahsetmenizde fayda var
nagehan3534 mrveknblt bendede son ¾ gündür var uyku basması oluyor beynim uyuyor sanki 7 aylık hamileyim ilactandamı yoksa son aylarıma girdim ondan mı oluyor yaşayan varmı arkdaslar
orkidehaniimm Berrycherry bana da sabah almamı söylemişti ama sabah başka ilaç alıyorum onunla birlikte bunu alamadığım için aç karnına geceye bıraktım hiç rahatsızlık vermedi ☺️
Berrycherry Doktorum bi salgın olduğunu söyledi, birkaç hastasında daha olmuş. 1-2 gün süren ishal ve hafif ateş oluyormuş. Büyük ihtimalle benimki de böyle bi sebepten oldu.