Kizlar iyi geceler 39+1 olduk bu gece, bebegim KIZ👸🏾♥️🧸🧚♀️ dun kontrol gittim alltan muayene yapti so ra bana %50 %50 normal dogum yapablrsi dedi istersen gel sezeryana alalim dedi 2ci 3cu hamileligin olan arkdaslar ya da benmle ayni haftada olan arkdaslar sizin doktorjnuz ne diuor 40 haftayi beklemelimyim🤔 bir problem var mi dedim hayir snaa kalmis dedi ama sende normal dogumu vaadetmyrm dedi kafama takildi🤔 cunku bende cok harekeliyim ve karnim hala fazla dusmedi yukarda duruyorr cocukta sikinti olsa bize karari birakmazz diye dusunuyorum arkadaslarim 40 bekle diyorlar, normal dogum istyrm tabii saglikli ilerledikce bende bebek’de sezeryan istemyrm sizce??😘