ahemsiree Merhaba anneler, 36+1 olduk. Bizimle eş hefta gidenlerin sancıları başladı mı, başladıysa nasılsınız peki
Sena9761 36+6 dan gidiyorum aşağı doğru baskılar var ve aniden gelen sancılar böyle adet sancısı gibi daha keskin ama vurup geçiyor. Popo tarafındaki baskıda çok gıcık bi his otururken canını acıtıyo gibi