07-02-2019 Ece_2 en son 33 te gıttım sımdı gerek yok ddı 35 cagırdıı o zaman alırım buyuk ıhtımal dedi doktorum daha hıc girmedik haftaya gıdıcez bakalım 😊
balbocegim27 Ece_2 Ben ilk 23 te girdim bebek hareketlerini 3 gün hissetmediğim için 31+5 ve 31+6 da girdim sancı olduğu için ama devlete gidiyorsan bi sikayetin de yok sa 35 ten itibaren alıyorlar galiba