biroglanannesii 15+5 haftalık hamileyim . Hatta 16 haftalık diyelim biz ona . Ben şu an kaç aylık hamile oluyorum ? Bu gebelik hesaplamalarını bi yapamıyorum 🙄 4 buçuk aya mı tekabül ediyor? Gebelikte Hesaplamalar bi değişik
Ccgdm biroglanannesii canım 1 ayda 4 hafta olduğuna göre ona göre hesap yapabilirsin 16 haftalık ise 16 Bölü 4 eşittir 4 bu kadar basit şok adet tarihini yanlış giriyorsun bence
biroglanannesii Birkuzucukbeklerken işte öyle değilmiş şu an 4 ay 12 günlük hamileyim aslında . Hesaplama araçları yaptım netten hep öyle çıkıyor
lunam Ccgdm 1 ayda 4 hafta var dersek 40 haftada biz 9 ay değil 10 ay hamile oluyoruz o zaman 😊 Birkuzucukbeklerken bu hesap doğru, ay hesabı yapılacaksa 30 gün üzerinden hesaplanır.
minnosanasi Seymaayyy 21+3 de tam 5 ayı tamamlamış oluyorsunuz. Ben de 21+1 im 5 aylık diyebiliriz yani 😄😊
biroglanannesii Ccgdm :D ayda 4 hafta olduğunu bende biliyorum . Ama gebelik hesaplaması senin o dediğin hesap gibi olmuyor malesef . Mesela ben 1 hafta sonra 5. Ayıma giricem ?