Iyi geceler , bu benim ilk gebeligim, hamileligim suresinde kalb ritim bozukluklari cok yasadim
migde sorunu falan filn, simdi doguma az kaldi bebek geldi gelecek diye beklyiroum ama cokta korkuyorum, bi yandan kizima kavusmam icin bekliyorum biyandan dogumu atlatamam diye korkuyorum ilk gebelik oldugu icin nasil bisey oldugunu bilmedigim icin bazen böyle korkular gelio , bide panik atak anksiyete rahatsizligim var kalbim
bi 53 lerde bi bakmissin 100 lerde inip cikio 😔 annemde yok babamda yok rahatlatack kimsem yok. Yapayanliz korkularimla savasiom annemi kanserden kaybettim
babam senelerdir görüsmüyoruz. 😞 dogum aninda kotu seyle olur diye korkuyorum.