Busra333 akşam 4 te uyurken bağırarak kalktim kasiktan bicaklar zorlanarak giriyor nefes alamadım resmen belim kopuyor kipirdayamiyorum her harekette sanki daha çok kasiliyor karnım o sırada bebekte taş gibi toplandı karnımda odada birkaç tur attım asadan sanki iğneler batıyor 33. Hafta çok korkuyorum 2. Oglum 35te geldi bu arada hiç normal doğum yapmadım ve ilk defa sancı yaşıyorum bu gebeligimde 27. Haftada hafif hafif oluyordu ama 2 haftadır ağlatan cinsten yalancimi bilmiyorum ama daha da şiddetli ve aralarında az bir süre olursa gerçek olur diye düşünüyorum