minikkoalaam sanırım bütün kızların adı asel, lina, ada, liya, neva, alya olacak. İpek isminin yanına isim arıyorum ama hangi isim postuna girsem bunlar var gına geldi bana 😟😫
Aag06 Alin ipek ayy ben alin ismini cok begeniyordum bana koymak kismet olmadi anlamini cok sevmistim
minikkoalaam Mery16 sare ismini koymak iyi degilmis ama nedenini bilmiyorum. sizin bilginiz varsa paylasir misiniz? cunku ben de ipek sare dusunmustum boyle duyunca tereddut ettim.
Zeyyyn minikkoalaam gayrimüslimlerde Sare ismimi koyuyormuş lar ondan olabilir ama Nureddin Yıldız koyulabilir diyo
DemetF minikkoalaam sare sara da deniliyor ismi hz ibrahimin esinin adi anlamlari arasinda susuzluk falan da vardi.Tevratla firavunla hz ibrahimin esi sare yada sara nin baglantisi var biraz arastirmistim o yuzden sakincali goruluyordur sare hatun 90 yasinda anne olmus ishaki dogurmus
Mery16 minikkoalaam neden iyi olmadıgını duydunuz acaba bende merak ettim simdi cünkü bir iki saate dogurucam 😂 Hz İbrahımın esinin adı ve cok güzel karakterli bir eş ve kadınmış . Rabbim 90 yasından sonra mükafatlandırmıs ve evlat vermiş bir kadın . Eşi için cok fedakarlıklarda bulunmuş . Ben güzel oldugunu düsünüyorum 🥰 güzel yüzlü güzel huylu bir validemizmiş. Kötü olacagını hissetmiyorum.
[silindi] Ben aile büyüklerime danışıyorum onlar düşünüp veriyor isim. Bence onların hakkı. Değer veriyorum ben. Dede anneanne ismi vermeye asla karşı değilim😊
minikkoalaam [silindi] İpek zaten kayinvalidemin ismi. onu esim istedi ben de ikinci bi isim koymak istedim 🤷🏻♀️ iki isim seviyorum