Slm kızlar ben 36 haftayım ve sancım var gitim kontrole ebe dedi bir parmak açıklık var agırlaştım sancım geliyor gidiyor ebe 20 gün sonra dogarsın dedi bende sancım var benim gibi erken doğan varmı yoksa bir parmak açıklık bir hafta içinde daha açıldıysa