Duruannesi Arkadaşlar merhaba 🙋🏼♀️ 38+3 hamileyim ikinci gebeliğim. İlki 40 haftayı aştı Doğum suni sancı ile başlatılmıştı çok zor olmuştu. Bu bebeğimde de üç haftadır gelişimi hep geriden geliyor 37 haftalık görünüyor 😕 korkuyorum yine normal sancım gelmeden günü geçerse de suni sancı falan almak zorunda kalırım diye 😕 gelişimi geriden gelip de 39-40 da normal Doğum yapan var mı 🙄
cennetinsusu Duruannesi Doktorlar 1 haftalık geriliği önemsemiyorlar canım. Ciddi bir durum değil bence sıkıntı yapma Zaten ultrason değerleri tam olarak doğru olmayabilir. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım
Gulsunoyku Duruannesi 26 haftalik gebeyim benimde önce 2 gün geriden geliyordu şuan 1 hafta geriden geliyor bende endiseliyim
Duruannesi Bu arada muhtemel Doğum tarihi 31 temmuzdu ama artık 5 ağustos görünüyor geriden geldiği için 😞
Yas35 Gelışiminin geriden gelmesiyle çok alakalı değıl sanırım normal ve erken doğum yapmak. İlk doğumunda oģlımun gelişimi gayet iyiydi fakat 41. Haftaya girdiuimizde hala doģmaya niyeti yoktu 4 kilo 150 gr olduğu için sezeryanla almak zorunda kalfı doktor. Şimdi kızımda da gelişimı geriden geliyor ama erken doģum tehlikesi var😐
Duruannesi Muhtemel Doğum tarihi ileri attıkça endişeleniyorum stres oluyorum ben de bi de sürekli herkes daha doğurmadın mı deyip duruyor sinir oluyorum