Erken Doğum riskim var 26 haftalığım doktor doğarsa yaşamaz dedi . Bu zamana kadar 1 senelik evliyim . Evimiz ailemize 2,5 saatlik bir yolda . Eşimin 14 gün izni var . 7 gün hep memleketimize gelip 7 gün o ailesinde , 7 gün ben kendi ailemde kalıyorum . Kayınvalidemle konuşmuyoruz. Benim erken doğum riskim var ve yine eşim yanımda olmuyor zor durumda beni bırakıp gidiyor. Eşimin babası yatalak ve her 20 günde bir geliyor diğer evlatlarda uzakta hep. Kaynanam bakabilecek düzeyde . Ben 1 senedir artık bizimde bir evimiz var bizimde bi hayatımız var dedim ancak eşin hep ailesini savundu . Babama bakmak zorundayım diyip gezip tozuyor . Bunaldım artık şuan ağlıyorum eşim işe gitti ben annemde kalıyorum . Hiç yanımda olmuyor hep tek başıma hayat sürdürüyorum. Çok zor durumdayım ağlamaktan üzülmekten maf oldum 😥