Hasret_Ali Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim Boyle karnım bazen karnının tam yukarısı böyle taş gibi oluyor bebek mi acaba Boyle yukarda göğsüme yakin yasayan var mi
Merveee__1990 Hasret_Ali banada oldu geçen hafta kasıldım kaldım o kadar sert olmuştu gaz denildi bana öylede çıktı gaz giderici yiyecekler tükettim geçti ama çok korktum öyle çok sert olmuştu karnım
Zeyyyn Hasret_Ali bebek olması imkansız göbek deliğine yeni ulaşıyor gazdan yada hazımsızlıktan bende şişerdim 34teyim şuan bebek göğsümün altında oturturmuyor valla hiç dik duramıyorum
Mimik Bebbek degil gaz olabilir mi?.. Haftada rahim gobek deliginin helen altinda oluyor… Gobek deliginin ust kismindan bahsediyorsan sanirim gaz😅
Hasret_Ali Mimik bends ilk başlarda gazdır dedim ama çoğunlukla geceleri Boyle oluyo oturamayiyorum bile böyle belimi yasliyorun duvara birden iniyor kalmıyor gaz mi sizce de😂
Hasret_Ali Merveee__1990 Yani gaz olabilir ama 1 haftadan fazladır öyle gaz olsa geçmez miydi bide geceleri oluyor çoğunluk uzandığımda kalkıyorum oturmak istiyorum sıkıyor oturamıyoum duvara yaslanıp rabat bırakıyorum kendimi kendiliğinden geçiyor aşırı sert ama korkuyorum
Mimik Hasret_Ali yaaaa kuzumm… Ben de cok heyecanliyim inan senin gibi🤣🤣🤣 Ama sanirim bebiş olmasi imkansiz🤭🤭🤭 Daha cok kucuk🥲 insaAllah saglicakla kucagina alirsin💞
Hasret_Ali Mimik ya sorma ya ne olsa bebek diyoruz😂 Amin yarabbimm çok sağol canım sende İnşAllah sağ salim alırsın kucağına kokusunu çekersin içine🤲
Haticeozensen Ah arkadaşlar 40. Haftadan bildiriyorum tadını çıkarın o küçük göbeklerin zaten 25. Haftadan önce rahim göbek deliğinin altında daha üstte sertleşmesi imkansız 😄
Kbrbisi21 O haftalarda benim hic olmadi ama cidden tadini cikartin sonrasinda sancilar gelmeye baslayinca sertligi ve aciyi hissediceksiniz zaten o zaman hee onceki gazmis diyebilirsiniz :))