Bugun biberon bakmaya gittim 0+ yazıyordu. Görevliye sorduğumda sadece 1 ay kullandinildigini daha sonra 1+ ya gecmemei söyledi. 1+da bir ay kullaniliyormus.
Bebeğim belki kullanmicak bile biberon.
Siz hangisinden aldınız acaba 1 ay kullanim için o kadar para mantikli mi?