Mtg Benim bebisim cok hareketli artik cikmak istiyorum dercesine ve hareketleri canimi acitiyor bazen dogum pozisyonunu da aldik ama korku sarmaya basladi🙆♀️ 🐣
Reyooo Mtg aynı bende öyle ya valla ne yatılıyor ne kalkılıyor şu son bir ay 8 aya bedelmiş 😅 ama oğlum hareket edince dünyalar benim oluyor ya 😁
Nesringurkan Bnim Carsamba dogumum olcak ciger gelistirici igne yaptirdim ondan snra bebegimin hareketleri azaldi