Rabiaelif2017 Kızlarr 14+2 zaman sanki geçmiyor yaa 16.haftayi bekliyorum cinsiyet öğrenmek için ama geçmiyorrr zamann 🤣 varmı benim gibi olanlar
GunesMom Rabiaelif2017 ben ne ara hamile kaldım ne ara doğurdum İnan anlamadım çok şükür güzel bi hamilelik geçirdim bulantım tiksinme olmadı .) Şimdi bebeğim 1 ay 21 günlük oldu zaman çok çabuk geçiyor aslında 🥰
333 Rabiaelif2017 ilk başlar öyle oluyor 10 lu haftalarda hep 30 lu haftaları merak ederdim ama zaman su gibi geçti 33+3 olduk yatakta yatma sıkıntıları başladı sağa sola dönme zor bence bu haftaların tadını çıkarın rahat rahat uyuyun 🤗
Mutlu_damla Rabiaelif2017 aaaah ah bende 34 deyim 38 i bekliyorum doğum yapmak için ama bende de geçmiyor vakit 😅
Eda-5807 Rabiaelif2017 başta o zamanlar çabuk gectı ama suan 35+5 haftalığım son haftalar geçmek bilmiyor 😂
Rabiaelif2017 GunesMom aslında öyle de cinsiyet insanı meraklandırıyo sanırım o yüzden geçmiyo gibi gozukuyo. Rabbim evladınıza sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🥰 benimde bir tane 4 yaşında kızım var 😇
Uyumsuzzz Şahsen 34.haftaya kadar çok çabuk geçti çok sıkıntılı bi hamilelik yaşamadım ama şuan 34+6 haftalıgım 3 gündür ne çekiyorum bir ben bir Allah bilir son zamanlar hiç geçmeyecek gibi 😆
Rabiaelif2017 Uyumsuzzz sizin çoğu bitmiş azı kalmış Allah hayırlısıyla kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🥰
Rabiaelif2017 333 ah o rahat uyumalar biraz zor şuan benim için. Covid oldum onun ağrılaryla cebellesiyoruyorum bir yandan 🤷♀️
Rabiaelif2017 Mutlu_damla ayyyy birde doğum bekleyişi var bunun deme🤣 Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin bebisinizi inşallah 😇
Rabiaelif2017 Eda-5807 yaaaa ama kıskanıyorum hepiniz 30lu haftaları devirmissiniz valla benimki minnacık kaldı yaninizda 🤣 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah darısı da başıma artık 🥰🤣
GunesMom Rabiaelif2017 âmin canım sizinkinede Sağlıklı ömürler versin inşallah sağlıkla büyüsün bebişler💕
Mutlu_damla Rabiaelif2017 evet kuzum aynen öyle 🤭 🥰 ama tatlı bekleyişler bunlar 🥰 seninkini de inşallah 🌸 🥰 🥰
Eda-5807 Rabiaelif2017 yaa bende başta öyle dıyodum ama zamanın nasıl gectıgını anlamadım geldık bu haftalara 😂 darısı sana ınsallah bunlar güzel ve heyecanlı bekleyısler 🥰🥰
Rabiaelif2017 333 sağol canımmm inşallah yavas yavas iyileşiyorum şükürler olsun. Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲
Oyakpln 31 oldum zaman geçmiyor derken öyle de geçmiş ki sıkıntısız geçiyorum çok şükür ama bir yandan da üzülüyorum hamileliği çok sevdim kızımı karnımda hissetmeyi onunla konuşmayı ayna karşısında dakikalarca kalıp karnımı sevmeyi hemen geçip gidecek
Gamzeblt Rabiaelif2017 bide sona gelince gör 39+5 iz iki gün var uygulamaya göre doktorum en fazla 40+2 ye kadar beklerim sonra suni sancı dedi bakalım hayırlısı