SevilayAkgz_27 yok nerde be kardeşim vallahi 2 ginde bir hizmete giderim cam kapı herseye yok deme şansım bile yok drek kapının önüne atarlar şiddet hakaretleri söylemiyorum bile suan korkuyorum bebegim çok alt atıyo sende oldumu hic iş faln yapmiorum sadce yemek ve kiz beni çok yoruyor