@Lalin2580 ben de 14 hf serkulaj oldum şu an 20 hf dayım bahsettiğiniz şikayetlerle gittim rahim boyunda kısalma olmuş, ilaç ekledi bir kac tane daha, geçmiş öykü sıkıntılı kayıp sayısı fazla bende, bence sen de beklemeden git dr, Allahim korusun hepimizin bebeklerini, bu arada ben de Bursadayim