Mesela bi post açılıo indirimle alakalı bakıyorum 300-500 yazışma var. Tıklıyorum ilk karşıma bir hafta önce yazan kişi çıkıo dioki falanca yerde şu indirim var. E belki ben onu görene kadar indirim bitti. E napacam taaaa en sona inip bakmam lazım yeni paylaşılan indirimi görmem için..yani demem o ki en son yazan kişinin yazısı en üstte olmalı aşayığa indikçe eskilere gitmeli. Bence daha mantıklı gibi.